Facebook reklama pre

Kútik chuti

Kruh-krivky-2
Pozrite sa ako sme pomohli reštaurácii v Záhorskej Bystrici získať nových zákazníkov a dvojnásobne zvýšiť tržby

01

Ako to celé začalo?

Najdlhšia zvislá čierna čiara

Klient už nejaký čas premýšľal nad Facebook stránkou ale kvôli neskúsenosti s Facobookom a nedostatku času sa na to sám nikdy neodhodlal. Preto sme do toho vstúpili my. 

Reštaurácia už v tom čase mala svoj web no Facebook navštívi denne ďaleko viac ľudí a teda aj potenciálnych zákazníkov. 

Facebook navyše ponúka širšie možnosti ako svojim stálym ale i novým zákazníkom ukázať v reálnom čase čo je nové, alebo aká špeciálna ponuka je práve v ponuke.

Tak sme sa teda pustili do práce, vytvorili sme Facebook stránku a postupne sme ju začali plniť zaujímavým obsahom.

sledovateľov
sledovateľov

02

Ako vznikajú myšlienky pre reklamy?

Najdlhšia zvislá čierna čiara

Kútik chuti pravidelne pripravuje sezónne či iné špeciálne ponuky a hľadá spôsoby ako dopriať svojim zákazníkom ešte väčšiu spokojnosť.

Každá z noviniek, ktorá vzíde od klienta je pre nás podkladom na prípravu novej kampane či jej časti.

Ak však práve nie je žiadna myšlienka na stole, vyhrnieme si rukávy a s radosťou ju vymyslíme my!

Príklad: Obedové menu sa rozváža už od 10:30. Nenápadný údaj je však záchranou pre ľudí, ktorí chodia veľmi skoro ráno do práce a bývajú prirodzene hladní ešte pred dvanástou hodinou na obed. Výsledkom tejto úvahy je kampaň zameraná na oslovenie skupiny ľudí ktorí sú hladní už doobeda.

03

Aké reklamy pripravujeme pre Kútik chuti?

Najdlhšia zvislá čierna čiara

Každý týždeň zverejňujeme obedové menu pre viac ako 2 400 stálych sledovateľov, aby sme sa im stále pripomínali s novými dobrotami, ktoré ich čakajú nasledujúci týždeň.

Facebook stránka Kútiku chuti je pravidelne propagovaná pomocou banneru aby sme získavali nových sledovateľov.

  • Bannery je potrebné pravidelne obmieňať, pretože pri Facebook reklame je podobne ako pri Google reklame dôležité aby bola ľudom zobrazovaná vždy najaktuálnejšia informácia.

Novinky, sezónne ponuky ale i stále ponuky sú prostredníctvom príspevkov prezentované a sprevádzané lákavými fotkami, aby sa reštaurácia svojim zákazníkom neustále pripomínala.

Každý týždeň zverejňujeme obedové menu pre viac ako 2 300 stálych sledovateľov, aby sme sa im stále pripomínali s novými dobrotami, ktoré ich čakajú nasledujúci týždeň.

Facebook stránka Kútiku chuti je pravidelne propagovaná pomocou banneru aby sme získavali nových sledovateľov.

Bannery je potrebné pravidelne obmieňať, pretože pri Facebook reklame je podobne ako pri Google reklame dôležité aby bola ľudom zobrazovaná vždy najaktuálnejšia informácia.


Novinky, sezónne ponuky ale i stále ponuky sú prostredníctvom príspevkov prezentované a sprevádzané lákavými fotkami, aby sa reštaurácia svojim zákazníkom neustále pripomínala.

04

Kto vytvára fotky, videá, grafiku a texty?

Najdlhšia zvislá čierna čiara
Najdlhšia zvislá čierna čiara
Stredne dlhá zvislá čierna čiara

Pri niektorých typoch podnikania fungujú lepšie ilustrácie a pri iných naopak fotky (pokojne v kombinácii s grafikou). Pri reštaurácii sú jasnou voľbou fotky a videá, ktoré vám okamžite spravia chuť objednať si. O to tu predsa ide!

Nové smartfóny už síce dokážu s fotkami čarovať, no nikdy nezachytia také detaily ako kvalitný fotoaparát a podobne je to aj s videami. Tieto detaily si dobre uvedomujeme a preto sme na tieto situácie skvele vybavení. Pre klienta pravidelne realizujeme fotenia či natáčania aby sme mali v príspevkoch vždy čo ponúknuť.

Grafické úpravy, ilustrácie či bannery pripravujeme ako na bežiacom páse no súčasťou našej práce je aj tvorba textov. Obzvlášť pri reklame platí, že máte asi jednu sekundu na to aby ste zaujali, preto je dôležité venovať dostatok pozornosti nielen vizuálnej časti ale aj textu. Samozrejme, trápiť sa s tým nemusíte pretože všetky veci za vás vyriešime my!

05

Hodnotenie reklamy

Stredne dlhá zvislá čierna čiara

Každý mesiac reklamu vyhodnocujeme a klientovi odovzdávame prehľadný report aby videl koľkým ľuďom sa reklama zobrazila a ako sa im páčila, alebo koľko nových sledovateľov na stránke pribudlo.

Každý klient má iné ciele a tie je potrebné si stanoviť hneď na začiatku. Na základe toho si potom vieme povedať ako efektívna bola reklama.

Rovnako ako spätné zhodnotenie efektivity za uplynulý mesiac je dôležité pravidelne kontrolovať ako sa uverejneným príspevok darí v čase, pretože jedine tak je možné zabezpečiť aby sa vynaložené finančné prostriedky spotrebovali efektívne.

Niekoľko slov od klienta

„Super výhodou je, že sa nemusíme skoro o nič starať pretože fotky, videá, grafiku či texty riešia po spoločnej konzultácii za nás.

Naša spolupráca trvá už viac ako 2 roky a za tento čas sa nám podarilo zvýšiť tržby viac ako 2 násobne. Veľká vďaka Webify“

Michal Štrajanek, majiteľ reštaurácie Kútik chuti

Chceli by ste aj vy reklamu na Facebooku?

Máte nejakú otázku?

Radi vám pomôžeme!

Máte otázku?