Google reklama pre

VS Cardetail

Kruh-krivky-2
Pozrite si ako sme klientovi zvýšili tržby a prečo je dôležité pravidelne sa o reklamu starať.

01

Aké boli požiadavky klienta?

Najdlhšia zvislá čierna čiara

Zadanie od klienta znelo pomerne jasne: „Chcem aby ľudia lepšie spoznali značku, ktorú predávam a chcem predávať viac produktov ako doteraz.“


V tomto prípade sa jedná o e-shop, teda ľudia vyhľadávajú želané produkty cez Google. Preto bola voľba propagácie prostredníctvom Google reklamy pomerne jasná. 

Klientovi sme vytvorili Google účet a práca sa mohla začať.

%
tržieb

02

Ako vznikali reklamy?

Najdlhšia zvislá čierna čiara
Vzhľadom na zadanie bolo jasné, že chceme propagovať značku ale aj samotné produkty. S klientom sme si povedali, ktoré konkrétne produkty by chcel propagovať pretože nie vždy má zmysel robiť reklamu na všetky produkty a to z pohľadu logického ale i finančného.

Následne prebehla dôkladná Google analýza kde boli identifikované výrazy, ktoré v súvislosti s danými produktami a značkou dávajú zmysel. Tieto výsledky sme si spoločne schválili, zapracovali ich do Google účtu a pustili sme sa do tvorby reklamy.

Pre každú skupinu slov sme pripravili niekoľko reklám čo je pre Google mimoriadne dôležité. Relevancia by mohla byť synonymom pre slovo Google a práve preto nemôžete hádzať všetky slová do jedného vreca. Predstavte si aké by to bolo kebyže hľadáte na Googli autá značky Toyota a Google vám zobrazí Volkswagen – áno tiež je to auto ale hľadali ste predsa Toyotu nie?

Tvorba reklamy má svoje pravidlá, ktoré je potrebné s pohľadu efektivity dodržiavať. Rozhodne neodporúčame vytvárať reklamné kampane bez akýchkoľvek vedomostí o tom ako reklama funguje.

03

Ako sa o reklamu pravidelne staráme?

Dlhšia zvislá čierna čiara
Pravidelná starostlivosť o Google reklamu je azda ešte dôležitejšia ako jej tvorba.

V Google reklame je potrebné sledovať viacero kľúčových bodov ako napríklad cena za klik, skóre kvality a podobne pre naplnenie hlavného cieľa… zaplatiť čo najmenej a dostať čo najviac.

Na pravidelnej báze teda sledujeme ako sa jednotlivým reklamám darí, konzultujeme s klientom výsledky a následne reklamy upravujeme aby reklama stála klienta čo najmenej.

05

Hodnotenie reklamy

Dlhšia zvislá čierna čiara
S klientom sme si na základe požiadaviek a rozpočtu vopred stanovili pravidelnosť, ako často sa bude reklama kontrolovať a optimalizovať.

Každý mesiac sa po vyhotovení reportu klientovi prezentujeme dosiahnuté výsledky, navrhujeme ako reklamy vylepšiť ale aj diskutujeme o tom čo v najbližšom období pridať alebo odstrániť.

Niekoľko slov od klienta

Spolupráca so spoločnosťou Webify je na vysokej úrovni.

Každú moju požiadavku spoločne konzultujeme. Vždy mi jasne vysvetlia pozitíva a negatíva tak, že všetkému rozumiem.

Google reklama mi stále prináša nových zákazníkov a vďaka jej pravidelnej aktualizácii viem presne zacieliť na predaj produktov, ktoré potrebujem„.

Vladimír Sloboda, majiteľ VS Cardetail

Chceli by ste aj vy reklamu na Google?

Máte nejakú otázku?

Radi vám pomôžeme!

Máte otázku?